Hemma

Bodens Hu har ju startat en träningsgrupp, och idag var första träningstillfället. Det gick jätte bra:)
Vi är en grupp på 15 ungdomar med kanske 20hundar?
Idag tränade vi agility och lydnad. Alla var jätte duktiga:)
Utom min hund eftersom att syrran körde med henne, hon gillar mig så mkt att dom drar mot mig hela tiden:P
Vi tränade först i en timma, sen gick vi in och fikade och pratade, eftersom att det bara avr tjejer idag så blir de nog mkt prat:)
Sen gick vi ut igen, då tränade jag med Aqua. Hon var jätte taggad:)  Ibörjan gick de bra, men sen började hon slarva,tror de är ett tecken på dålig kondition:/
Säger ju hela tiden att jag ska börja cykla å sånt, men nae. tror ni jag gör de?
Men nu MÅSTE jag verkligen om jag vill vinna nästa helg.
Märkte även att min kondition sög. Jag orkar springa ganska långt om jag tar de lungt, men eftersom att Aqua är så snabb så måste jag springa så fort jag kan för att hinna med.
Sen hjälpte jag Linn åsså, hennes hund tkr alla andra hundar är mkr roligare än banan:)
Men de fixar vi lätt, Eller hur Linn?;)
Efteråt for vi och handlade, sen hem och käkade:)
De blev tacos, såg lite SATC:)
Nu sitter jag och ska läsa allas bloggar som jag inte hunnit med idag:)


Just ja, jag har ju även badat i poolen idag:P
Fan vad kallt de var.

Viccan Är i sundsvall nu och där ska dom sova en natt och i morron far dom vidare till Sthlm:)
Imorron är de även hennes födelsedag:D

Sov gott allihopa!:)


Jag Har Så Mkt Att Säga Till Dig</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0