Grillning

"can we try again
to start a new and lovely story
that will shine a ray of light upon our hearts
and bring back long lost glory
of how it used to be
baby you and me
convinced we were each others destiny"


Nu har jag precis kommit hem från Åström. Vi hade jätte kul igår:)
Vi grillade masssssor,fotade,cyklade. Haha jag å Sara cyklade efter en moppe men vi hann inte ikapp den :P
Sen sprang vi upp å ner för sandtagen typ 1000 ggr, fatta jobbigt! Tur att man har bra kondis (H)
Haha Jenka drog till älven med Gurra å badade:P
Åsså spelade vi kubb, Jag ägde lätt sönder ALLA :D
Åsså ringde jag å snackade lite med Emeli, hon hade ju.. ehm.. en plan till mig?:S
De har med killar å göra så då blir man ju lite orolig;)

Idag blire nog att vara med Viccan :) 

Puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0