Tjejkväll med världens bästa <33

Idag försov jag mig på morronen:@ På morronen hade vi svenska då fick vi läsa sagor å sen diskutera dom när vi var klara gick alla ett varv runt lillskogen. sen hade vi engelska då gjorde vå nå med nå gatusaker... Sen hade vi No, HAHA ni skulle ha sett carro har faan aldrig sett henne så jävla speedad.Efter lunch hade vi idrott alla trodde att vi skulle ha dans, men vi lekte tyå nå boll lekar :P sen gick vi å bowlade jag, carro,sara, julia å viccan. Ni kan ju gissa vem som vann..JO JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Då blev jag glad :D
Sen åkte jag hem å fixade iordning mig å åkte hem till Carro. Först hade vi typ fotokrig å sen gjorde vi tacos. De var gott.. HAAHAH Sen hade alla jätte roligt åt mig :/
Orkar inte skriva allt vi gjorde men vi hade iaf skiiit kul :D:D
Ringde lite folk så de kmr bli väldigt piiinsamt på måndag..

Ska duscha nu.
Puss åKraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0