Stan med Vicccan <33

Igår somnade jag vid 03:30 låg smsa med vääldigt trevliga människor.
Vaknade (av att mamma väkte mig) lite efter 12. Åtfrukost, gjorde mig iordning och åkte in till stan å var med vicccan. Först gick vi på åhlens sen örjans å sen gick vi å letade efter ett cafe men det var typ fullt överallt men sen hittade vi ett :D
Sen gick vi å skulle kolla på hockrëy, eller vi gick egentligen dit för att kolla på killar. Och vi hittade ganska många snyggingar ;)  Vid sex kom mats å hämtade oss, vi skjusade hem viccan sen for vi hem å åt middag, det var typ fläskfile med klyftpotatis och sås.
Just nu ligger jag och ser en film som heter hot chick.
Puss åkraam allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0