Luleå och kattungar

Idag har jag tvättat våra små kattungar. Dom var såå söta, jsg fyllde en bunke med vatten och höll i dom iden så att dom inte skulle få vatten i ansiktet. Då började dom simma i min  hand å när dom märkte att det inte gick att simma åt de hållet så vände dom sig om å började simma åt andra hållet. jag höll på att skratta ihjäl mig.

Sen åkte jag till luleå gick å kolla på jc men jag hittade ingenting där så gick på H&M där hittade jag en grå tröja som jag köpte. Sen började en av dom som var med att må dåligt så vi var tvugna att åka hem :/
När jag kom hem satte jag mig å datanörda mig vid msn å Pixbox :P
Har till och med hunnit gå ellljusspåret med vovvarna  :d Typ stolt över att jag ahr hunnit så mkt :P

nae, nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorron
 Puss¨kraam allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0