Hockey och Bio

Vaknade vid 9:e idag (hade ställt klockan) gick upp fiade iordning mig å åkte till isladan. Jag,Vicccan,Åström och Carro var å kollade på Armecupen idag åsså
Shiet vad mkt snyggingar vi hittade :P
Alla tyckte nog att vi var knäppa som vi satt å skrek., Vi hejade på båda lagen. Men jag tyckte att vi skulle hejja på de laget med snyggast spelare :P
Laget med snyggast spelare var nog Boden,Umeå eller Kirurna..Kan inte riktigt bestämma mig;)
Vi stannade å kollade på prisutdelningen sen skulle vi gå till frasses å käka. Fyfan vad kallt det var!!
Efter vi hade ätit skulle alla hem utom lilla jag som gick på bio med Linn och Emma :) Det var en jätte bra film.Sen åkte vi hem och åt mat, Jag var inte hungrig å nu är jag jätte mätt. Tror jag kmr spricka snart.
Just ja, hittade en puck på hockeyn åsså, som jag tog hem :)
Har skrivit:Armecupen 08 på ena sidan och Snyggaste killarna på andra :)
Nu sitter jag å lyssnar på musik å väntar på att Linn ska komma så vi kanske kan spela Singstar.Vi fick de förra helgen :D
HAah, nae nu ska jag gå å kolla in nå killar
Pussåkraam

Kommentarer
Postat av: Juliaå

;D

2008-01-06 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0