En dag Till

Ja, då har man gått en dag till i skolan då.. Och nu är det bara en dag kvar till Heeeeeeelg!!! :):):)
Jag ska ha såå rooligt i helgen :d
Idag hade vi sovmorron, de var skönt. men vi gick till halv 4. idag hade vi engelska, No (Min no lärare var snäll idag, Han bjöd på godis :D)sen hade vi spanska, det var jätte lång tråkigt... Sen hade vi aktiv matte, då går vi ut å går å ska lösa en matte uppfgift.. Ovh sist hade vi slöjd, våran lärare var så snäll gå vi behövde bara jobba i 25minXD
sen gick jag å Carro till våran korridor å såg massa sötisar:P Kom hem å sjöng lite Singstar å såg lite tv. vid halv 8 kom mamma å alla adnra hem med maat. Vi åt hamburgare  :D Nu sitter jag å ser på tv. Ska snart gå ut med vovven. Men nu ska jag smsa med världens bästa.: Viccan,Carro,JuliaX2, Saraoch Camilla
Puss Å Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0