You Make Me That Much Stronger

Fy fan orkar inge mer. Pallar inte bråka nå mer, men jag är inte den som ger mig i första taget.
Jaja, vi får ju se vem som har mest homies sen.

Kvällen hos Åström var iaf bäst. Först åt vi på Rönnbäcks, sen kom Anton. Vi skulle se en skräckfilm, men jag la mig under en filt.Haha Åström hade cp damp;*
Vi socialade med Martin och gömde oss i bastun(Y)
Super kuligt iaf.

Mindre kul nu.. Tur att man har Rebecka, hon är bäst i världen!;*

Anton också bäst:)

Nu blire musik och glass.

I never made promises lightly,
and there have been some that i have broken,
but i swear in the days still left
we will walk in fields of gold,

we will walk in fields of gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0