With or Without you.,

Nu har jag, pappa och Emma bakat pepparkakor. Vi kom fram till att de inte riktigt var våran grej. Och vi har nu förstått varför vi inte har gjort de på typ 4 år! Men vi ger nog upp med de, inge mer baka pepparkakor. Imorron försöker vi med knäck ist(Y)

Hann även tvätta och städa i badrummsskåpet. riktigt duktigt!
Duschade, for till Rebecka. Hon misshandlar mitt smink...
Vi har sett Björn Gustavsson!:)

Nu är musiken på högsta volym, håret är fixat och nu äre bara sminket kvar. Ska snar äta och sen far vi en sväng till Anton.

Just ja, är lite sur också. På pappa, han litar tydligen inte på mig. Anledningen var att han vet hur gammal jag är. Bara för att andra i min ålder typ super och röker så behöver de väll inte betyda att jag också gör de? Irriterande!
Jag ska iaf INTE supa elr nått ikväll, så nu vet alla de:)

Rebecka ser mer än okej ut. Tyckte bara att alla skulle få veta de.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Föräldrar tycks aldrig riktigt lita på en! :o Dom verkar alltid ha sina misstankar. Jag är snart 17 år och inte har dom börjat lita på mig mer för det. Fast det kan jag visserligen förstå, alla tonårsungar gör hyss! ;)

2008-12-21 @ 15:20:56
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: millan

föräldrar tycks se det som sin livsuppgift att vara misstänksamma mot sina barn, hålla sina ungar i stränga tyglar och alltid hålla koll på dom. tyvärr tror jag att detta får oss ungdomar att utnyttja dom fåtal tillfällen vi får att vara ifred på "fel" sett... ;) i alla fall vissa (a)

2008-12-21 @ 16:09:32
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: juliaå

ni ser mer än okej ut! ;*

2008-12-21 @ 19:30:27
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0