Ge upp!

Nu har jag kommit hem, har varit hos farmor på middag. Ja, rätt okej.

Jag vet att jag sa att jag skulle fixa en utvärdering, men just nu måste jag fokusera på annat.

Samma sak den här helgen. Pappa litar inte på mig. SUCK! Jag har fan aldrig gjort nånting så att han inte skulle kunna lite på mig. Han säger att det är hans uppgift som förälder. Men va fan han behöver väll inte prata med masssa föräldrar för att vara säker på vart jag är. Nu vet jag inte om han kommer att göra de på riktigt eller om han bara säger s. Får hoppas på att han bara säger de.


Nu ringer mobilen för fullt. Blir galen....
Jaja, de är väll bra att folk är sociala.

Bäst jag socialar tbx, pussssssssssssssssssssss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0