Mitt 2oo8

Januari: Jag var typ väldigt förviirrad. Hängde massa på hockey. Var väldigt mycket med Vican och Carro. Och hemma fick vi kattungar.

Februari: Jag fyllde 14 år. Började vara lite med Jenka. Färgade håret brunt och tyckte att jag var sjukt cool.

Mars: Började vara super mycket med Agness. Blev kär på riktigt. Var allmänt speedad och skämde ut mig för alla nior.Började ställa ut Karro och det gick bra. Färgade håret igen, nästan svart denna gång. Och var väldigt duktig på att ta hand om hunden.

April: Jag och Sara blev bättre vänner.Bloggen var nästan död. Hade jätte kul med tjejerna i klassen fick nya vänner och var fortfarande riktigt kär.

Maj: Jag och Åström hade grymt kul, spanade på millitärer och lärarna ringde och efterlyste oss.
Kär kär kär på riktigt. Slutade i Cheerleading. Fick en ny katt. Operation Dagsverke, jobbade som fan!

Juni: Pratade med "han med stort H" de gick åt helvete. Depp. Skolavslutning. BA med bäst tjejerna. Hängde myckeet med Linn.For på utställning. Hade agility uppvisning och kom fram till att ankor har skabb.

Juli: Var i Sthlm, grönan och sommarkrysset. Tältade med bäst tjejerna. Sol och bad. tränade massor. Bodde med Agness.

Augusti: Blev kär igen, lyckat den här gången. Skolan började. Blev vän med Emeli igen. Jag och Rebecka blev bästa vänner. Och hade alltid damp med Agness. Låg ute en hel natt i spö regnet och hade lite små depp.

September: Försökte färga håret ljust. Gick sådär.  Vi fick valpar.  Kattutställning med Agness, det var sjukt kul!
Jag och Rebecka blev ännu bättre vänner.

Oktober: Blev kär i killen " med stort H" igen. Dumpade Simme. Fägade håret igen, blont.. Var det tänkt iaf. Började vara med Anton, Foppa och Runä.  Och Rebecka blev mera bäst.

November:  Var inte hemma så mycket. Flyttade nästan till Rebecka ett tag;)  Flyttade nästan in hos Foppa också. Våldsgästning blev min nya grej. Fick mer damp än någonsin. En bra månad.

December:  Sjukt månad. Början var hemsk. vänner försvann, men kom tillbaka. Back to the World again. Slutet var bäst.
Alla var som vanligt, julklappar. 3 dygn med Rebecka. Firade ett år med henne. Motion, we love it.

Ja, det här blev en ganska sär översikt över hur mitt 2008 har varit. Bilder kommer senare;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

puss på våra minnen, dom är oslagbara. JAg älskar dig mest <33

2008-12-30 @ 23:27:42
URL: http://rebeckaww.blogg.se/
Postat av: Rebecka

puss på våra minnen, dom är oslagbara. JAg älskar dig mest <33

2008-12-30 @ 23:28:42
URL: http://rebeckaww.blogg.se/
Postat av: Juliaå

militärerna är fan bra på att fälla upp tält! ;)

Sen var vi ganska skillade på att cykla också... ppuss på dig! <3

2009-01-02 @ 00:54:50
Postat av: Foppa (under täckmantel)

Hallå asså alla vill ju bo hos foppa hörde att han hade värsta chilla stället! du måste vara stålt som känner han han är ju jätte frään ! / alla avundsjuka foppa lovvers :D

2009-01-06 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0