Christmas

Jag och Agness har snackat. Inte idag men förra helgen, då vi hade våran lilla depp helg.
Och som vanligt så kom vi fram till massa smarta saker. Det är ju ganska vanligt när det gäller oss.

Vi pratade lite om julafton och att man ska vara glad då. OCh alla tjatar så mycket på att man ska tala sanning vid jul. Men hallå, varför bara vid jul? Borde inte det gälla typ hela året?
Men okej, vi säger att julen är den tid på året som man ska tala sanning. Men hur mycket kan man då berätta utan att berätta för mycket för någon?
Man kan ju tex inte börja gå runt och säga vad man tycker och tänker om alla. Fatta kaos de skulle bli.

Jag hade tänkt skriva 3 sanningar om mig, men kom inte på några så jag frågade Foppa. Han sa:


 

1 jag heter lina och jag tycker foppa är snyggast och bäst

2När ingen tittar på så brukar jag slicka på min hunds päls

3 Foppa är fortfarande bäst och jag Brukar buga för han när jag ser han.

Vad tror ni, Sant eller Falskt?

Ajja, tillbaka till det seriösa.
Agness sa att man ska vara glad på julen och att julen ska vara mysig.Åsså sa hon att julen inte är mysig utan en kille. Är det sant?

Jag vet:D  Jag utmanar er. Skriv en kommentar med 3 sanningar om er själva.


Kommentarer
Postat av: agnes

okej.

1. jag är en sann IDIOT

2. jag älskar killar som e idioter. (TYVÄRR)

3. Jag älskar LINA :D <333



det som jag sa var sant ;)

2008-12-08 @ 20:55:56
Postat av: Hanna :)

1. Jag heter Hanna och jag hatar mitt liv

2. Jag älsakr musik och jag skulle inte klara av ett liv utan musiken <3

3. Lina är bäst och lyssanr alltid och hon beytder mest <3

2008-12-09 @ 09:54:39
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lol

2008-12-10 @ 12:08:51
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0