träsktroll

Först for vi en sväng till Dollar, sen till stan, gömde oss lite för Foppa och Emil, Handlade dom sista julklapparna.
Sen gick vi till Foppa, spelade singstar, jag vann! Fick en julklappa av Foppa, ett träsktroll, mamma, det är ditt fel!;)
Fick en present av Foppas syrra också, så sjukt söt den tjejen är! En sån syrra skulle jag vilja ha:)

For hem, slog in lite julklappar och satt vid datorn. Nu ska jag fixa naglarna och sen får vi se vad som händer, Puss:)



Gamla bilder, men alltså, Åström är snygg! :*


Kommentarer
Postat av: juliaå

men shit!? ;o

du vet att jag älskar dig va? massa kärlek till dig, min prinsesstårta! ;*

2008-12-22 @ 20:51:15
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0