Tandläkaren

Uppe i tid idag. Har hunnit med en lngpromenad med vovvarna. Det är typ varmt ute idag, plusgrader.
Har sovmorron till tjugo i tio idag, men ska till tandläkaren tio i nio. Så ska ta bussen som går om en kvart.
Jag är faktiskt lite rädd för tandläkaren. Hatar att ha massa såna där saker i munnen. Usch..

Idag har jag iaf SO redovisning och typ "omprov" på spanskan. Eller vet inte om det var omprov, men nått liknande iaf.

Efter skolan så ska jag hem direkt, har massa att städa och packa. Imorron åker jag till mamma.

Just ja, Jag har börjat tro att jag har cancer. Pappa tror mig inte. Jag tror mig inte heller, men nånting måste de ju vara?
Udda...

Ajja, ha en bra dag allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0