Swing Life Away

Inga lektioner idag. Singstar och Guitar hero finaler hela dagen. Ganska jobbigt faktiskt.
Men kul. Bäst var när Foppa skulle ropa ut i högtalarna. Haha.
Sen dampade Gustav och ritade på mig.. Blev snöbadad åsså.
just ja, hade spanska. Men vi gjorde bara julkort och fikade lite:)

For hem, såg One Tree Hill, kagade mat. Jag börjar bli grym på de!
Sen packade jag och for till mormor. Ska sova här inatt. Imorron fyller hon år!
Emma å kusinen sover också här.
Vi har ätit mkt, men så äre när man är hos mormor:)

Ajja, pallar inte skriva mer nu, Pusssssssssssar:)

Snygging,.

Kommentarer
Postat av: Elin ;)

Kan du designa min bblogg asså som du har gjort på hannas ? ;) (a)

2008-12-19 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0