Svaren på frågorna

gillar du någon?
Jo, det gör jag


vad är din favo mat??

Hm. inte riktigt säker, men nudelwok är alltid gott

kåtar du i "A" ? Svara ärligt

Nej, det gör jag INTE

Vem är snyggast i klassen av killarna?

Jadu,. Alla är ju så grymt snygga *Ironi* Kan ju inte bestämma mig

Vem är den bästa?, du får bara välja en.

Väldigt svår fråga, för jag har så många som är bra på olika sätt.Och det går ju i perioder, Men om jag bara får välja en så blir det Rebecka widgren. För hon är en helt underbar människa.

Har du en syrra?

Jies, en riktigt och 2 halv systrar.

Är du kär?

Jag trodde att jag var det, men nu är jag inte så säker längre,.

Vad önskar du dig i julklapp?

Bl.a mobil, systemkamera,pengar
Har du färgat håret?
Jo, och nu ska jag nog ta det lugnt med håret ett tag.
vem var din första kärlek? och vem gillar du nu? (du behöver inte svara på den)
Min första kärlek hette Simon och jag var kär i honom i typ hela lågstadiet, vi var tsm några gånger.
Och vem jag gilalr nu är väll kanske inte så bra att skriva här,.


Kommentarer
Postat av: rebecka

fan lina vad mkt du betyder! du är som luft, går inte att leva utan <33 du är allt.

2008-12-07 @ 21:57:46
URL: http://rebeckaww
Postat av: rebecka

fan lina vad mkt du betyder! du är som luft, går inte att leva utan <33 du är allt.

2008-12-07 @ 21:58:05
URL: http://rebeckaww

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0