sov gott

Man blir verkligen trött av julen. Men mysigt är de. Har umgåtts med familjen super mkt, det var säkert 2 år sen sist sen vi hade de så här mysigt. Imorron blir det att äta julmiddag hos farmor med lite släkt, trevligt!

Imorron så ska jag även göra en liten utvärdering från 2oo8, vet inte om den kommer upp i bloggen, men ska iaf börja göra den. Ska försöka hitta mina nyårslöften, hade skrivit dom på ett papper, men jag tappade bort pappret. Så mitt nyårslöte kanske borde vara att försöka hålla bättre reda på saker?

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och se på film. Sov gott alla babes:)


Ja, sån här pluggis var man i April. Sara jobbar och jag ligger och vilar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0