Rarw, Du är snygg!

Försov mig imorse, Inte bra. Missade tandläkaren. Gick till skolan, Först Hk, vi fick  sluta tidigare. så de blev lång lunch.
Hann bli snöbadad 2 ggr,.
Sen spanska, prov, det gick ganska bra.Resten av lektionen fick vi göra julkort.Anton och Runä körde mobbning på hög nivå,.
Slutade, gick till stan med Rebecka och Anton. Mötte Hampus och gänget, då skulle han fixa ett busskort så då var vi tvungen att gå svin långt, han fixade de å sen for vi in till stan igen. Hampus, jag är inte ego!:P

Då kom mamma och hämtade mig, hon var inte glad,. Men pallar inte skriva om de..

Har precis ätit middag och nu städat mitt rum, det är sjukt hur fort det blir stökigt!!
Men nu äre super fint, har tilloch med skurat!
Det är duktigt.


Fick en present av Åström idag, Tack babe:*
Fick ett par super snygga örhängen.

Har även fått ett jätte fint armband av Hanna, Tack gumman:)<3

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Vsg gumms <3

2008-12-17 @ 18:56:27
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/
Postat av: Juliaå

du är värd allt och lite till! ;*

2008-12-17 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0