Peppisar och mjölk

Första lektionen idag var SO, några redovisade om sekter och sen såg vi en hemskt film. Jag grät faktiskt!
Hur fan kan man tvinga folk att ha sex med sin familj? Hel sjukt.
Sen hade vi svenska, jag var klar med allt, vi hade vikarie, så jag hjälpte Anton, det blev en bra novell.
Sen slöjd, var faktiskt riktigt duktig, de tyckte till och med Willy. Agness var med som moraliskt stöd, de behövs ibland.
Sen fick jag världens damp på henne. Hon råkade skicka ett sms som inte skulle skickas...
Inte bra!

Sen satt vi i korridoren och snackade helt seriöst och lyssnade på Våra låtar.

Man kan inte alltid vara glad. Idag var vi lite ledsna.
Men Agness det fixar sig och som du sa jag får inte lämna dig. Och jag ska inte heller, vad du än gör, så kommer jag alltid att finnas där för dig. Ingen kan ta dig ifrån mig<3

HAha, sen sprang vi till musiken och gömde oss.
Och sen till gympan, Agness blev helt glad för att vi var där själva.

Så glad blev hon:)

Sen åkte jag buss med Hanna och Frida. Nu äter jag pepparkakor och mjölk. Inte så smart före middagen, men jag är hungrig.
Hahah, Nu måste jag städa, Pussssssss:D

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Haha, bussen var bäst ;)



"vem är det? Han avr sööt ;) !"

HAHAHAHHAHAHAHHA XD

2008-12-05 @ 09:53:54
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0