nyårslöften

Jani, det tar ett ganska bra tag för mig att vakna upp ordentligt. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. Snart kommer Linn hit. Tror det blir att hon sover här.
Nu har jag hittat mina nyårslöften. Jag har 5 stycken, fast de sista är hemligt.

1. Äta mindre godis.  - Det är sjukt hur mkt pengar man slösar på godis.

2. Snacka mindre skit om folk.  - Det slutar aldrig bra när man snackar skit om folk

3. Höja mina betyg.  - Inte för att dom var så dåliga igår, men bättre vill jag ha.

4. Ta mer ansvar över hundarna.   -  Har verkligen inte gjort det iår, men jag vill träna med dom.

Ja, de var mina nyårslöften. Vad är era?

Kommentarer
Postat av: Sara den bästigaste

haha, mindre godis?! haha, kmr aldrig att funka:D men vi kan ha godislöften tsm ;)

2008-12-31 @ 14:17:10
Postat av: Sara den bästigaste

haha, mindre godis?! haha, kmr aldrig att funka:D men vi kan ha godislöften tsm ;)

2008-12-31 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0