Music

Ja, undra om man hade klarat sig utan musik!?
Jag lyssnar alltid på musik, det blir liksom tråkigt om man inte gör det.
Förut lyssnade jag alltid på olika låtar, men nu för tiden så har jag alltid en låt, som jag lyssnar på hela dagen. Olika låtar från dag till dag. Även fast jag lyssnar på samma låt en hel dag, så blir jag inte less.

Dagens låt är: tatto - Jordin Sparks


I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you (I'll always have you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0