Merry Christmas

De suger att bo på landet. Internet har inte funkat sen igår natt. Sjukt irriterande.
 Igår var jag iaf med Agness,Foppa och Emil. Emil vålddstog mig, blä..Var iaf  sjukt kul att vara med Agness, snackade skit på dollar. Åt mkt godis å så.

Idag sov jag till 12. Fixade mig, åsså kom farfar, fick julklappar av han. Och sen åt vi massa! Sen blev det julklappsöppning. Fick mobilen och masssa annat:)
Efter det har de typ bara varit mys med familjen framför tvn.
Just nu snackar jag med Rebecka i tel:)

Men hoppas att alla har haft världens bästa julafton. God Jul! :*



Rebecka goooes sööööt:*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

God Jul! var nu med och tävla på min blogg om att bli veckans blogg, http://jennfs.blogg.se , kanske blir just du som får finnas till där? Som en liten sen julklapp från mig :)

2008-12-24 @ 23:55:46
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0