Men jag satte den i jackan...

Läste nyss Agness blogg. Hon hade skrivit om mig. För nu äre ju så att vi går vidare. Utan er. Så här har hon skrivit om mig, eller egentligen inte om mig, men till en annan, men det handlar om mig iaf.

Min kladdkaka är ändå för bra för dig. jag hoppas du försvinner och aldrig sårar henne någonsin igen. för då vet jag inte vad jag gör.
hon är ändå för bra för dig, och har alltid varit. Jag hoppas du inser var du har missat din tönt. för du har missat big time,
en underbar flickvän som skulle ha älskat dig no matter what.
en underbar vän dessutom som alltid lyssnar och alltid förlåter och är med en genom allt. hon skulle ha gjort allt för dig. men du måste ju vara blind. Men du har du också missat. synd för dig. För nu går vi vidare.
Konsekvenserna får bli vad dom vill, men en sak är då säker.
Det blir utan er boooys.

Nu du Agness, på måndag gäller det. You and me, Like it used to be. Sommaren 2008, right?
Perfect! Det går, om dom bara kan försvnna. Great. I´m Loving it!

Kommentarer
Postat av: agnes

japp. dom får helt enkelt lära sig att leva utan oss ;>

2008-12-07 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0