Klädsim och mobbning

Vaknade i tid imorse, åt gröt for till skolan. Fick tillbaka svenska och engelskan VG och VG+.
Sen teknik, vi snackade skit(Y)
NO, Mobbning på stoooooor nivå. I elevfiket sålde dom mig för en kr minut:S
Men jag klarade mig:)
Sen matte, ajaj, jag fick ont. Sist skulle vi på badet, på vägen dit mobbade morgan och Foppa mig.simningen gick bra, men det kändes som att man skulle drunka med alla kläder. Sen skulle man ta av sig kläderna i vattnet, de var inte så lätt:P
Sen dampade jag lite på foppa, då puttade han ner mig, men jag svätte jag vatten på han.HAHAH
Sen fick jag och Sara skynda oss till bussen, men vi hann.Kom hem rastade hunden och pratade med Foppa typ länge. Sen ringde Rebecka då snackade jag med henne och nu snackar jag med Foppa och Emil:P

Ikväll blir det bara att ta de lungt och sånt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0