keep fighting

Usch, fy fan vilken dag. Hemskt. Jag hatar döden. Borde inte få finnas. Kan inte skriva vad som har hänt, har lovat att inte göra det än. Men nån dag, då det känns bättre. Men gumman, du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta.

Rebecka kom iaf till mig när hon fick höra. Hon fick mig på andra tankar, vi gjorde plättar och var ute en lång promenad med hundarna. Sen skjusade pappa oss till stan. Då köpte vi ben and jerrys och cola.
Nu sitter jag här och deppäter lite. Rebecka är lite små sär:) Men hon är bäst!

Ikväll blir det iaf mys med tjejerna. Det blir bra, och sen kommer väll Anton.

Nu ska Rebecka fixa mitt hår och jag ska äta glass, pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: agnes

älskar dig no matter what! <3 behöver dig!

2008-12-27 @ 15:30:01
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-27 @ 15:35:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0