igår och idag

Måndag: Vaknade super tidigt, skola och sen åkte jag och Rebecka in till stan och fikade. Sen hälsade vi på Runä.
Hahah Rebecka hade damp. For en snabbis till henne och sen hem. Käkade sen skulle jag blogga, men jag somnade i sängen. Halv åtta. Så jag sov 12 timmar, skönt!

Idag: Började tio i nio. Först svenska, vi skriver noveller, min är faktiskt ganska bra. Sen Elevråd, idag blev det mycker snack. Tema dag ska vi ha, om fördomar. Vissa hade förslag på att ta dit en strippa.
Sen bild, Killarna gick lös på mig med en penna. Lunch,svenska igen, hann inte skriva så mycket den lektionen sista lektionen var SO, jag och Sara gjorde klart vårat arbete om FRI (Föreningen rädda individen)
For hem och nu ska jag göra massa läxor, eller det är egentligen inte läxor, tar bara hem för att vara helt säker på att jag hinner. Det är sista arbetet innan betygen så vill att det ska  vara perfekt;)

Ska ladda in lite bilder sen också. Nu ska jag skriva min svenska novell, som är baserad på en verklig händelse;)

Just ja, idag blir Runä fjoooortis, Grattis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0