I will always be right by your side,.

Jag hittade några anteckningar som jag och Agness skrev i sommras, under en natt då vi väldigt smarta och ahde massa ideer. Så hät står det iaf: Kille+Tjej=Bästa Vänner=Blir tillsammans=Gör slut=HATA!

Vi funderade massa på det den natten. Varför ska det vara så svårt att vara vänner när man gör slut? Och speciellt om man har varit vänner tidigare. Det blir inte pinsammare än vad man gör det. Så är det nog. Och folk gör det ofta pinsamt. Men varför?
Jag tycker att det är sjukt onödigt,. Man blir ju antagligen inte bästa vänner dagen efter att man har gjort slut, men om man väntar en vecka eller nått, så borde det inte vara så svårt sen. För man är ju fortfarande samma person, och det är ju oftast inte personen i sig man slutar gilla. Det är ju bara känslorna som svalnar. Och om man är vänner så vet man ju hur den adnra tycker om att vara vänner efter att man har gjort slut, och om båda inte har nått emot att vara vänner med sina ex, så varför inte? Go for it!
Så tycker jag iaf.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: agnes

haha alltså lina ;) allvarligt, du och jag vi är smartast i världen :) <3

2008-12-12 @ 17:41:33
Postat av: agggepejj

men nu när jag tänker på det, jag tror inte det är själva personerna i fråga som gör att det blir så att man inte kan bli vänner sen igen, jag trore är människorna runt om kring som blir jobbiga då :P

2008-12-12 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0