I Don´t Care

Hemma igen efter en trevlig kväll. Kanske mer trevlig för rebecka. Men jag klarar mig, de göra jag alltid.
Såg lite film, rann lite tårar på mig och Rebecka. Vi såg Titanic, Anton kunde alla repliker utantill..
Sweet.
Jag och Foppa tyckte att Rebecka behövde vara själva så vi tog en promenad, kallt som fan.
Vi gick in igen, då kom Hampus. Dom mobbade mig som fan. Men jag spöade dom sen.

Pappa ringde, ja.. Inte bra när Anton svarar och säger att vi precis kommit in på krogen, men de löste sig.
Helt plötsligt så gick Foppa,Anton och Rebecka. Jag å hampus stannade kvar å snackade lite.
Sen gick jag, foppa å hampus ut igen. Hampus slängde mig i snön, Aj.

Sen åkte vi hem, fikade mackor varm choklad. Som vanligt:)
Jag och Rebecka är blonda, vi bet oss själva i tungan..

Nu ska vi äta godis å sociala:)




Eyy, Blond do have more fun!

Kommentarer
Postat av: anonym

du vet väll att hampus är upptagen!? :O

2008-12-21 @ 23:46:34
Postat av: anonym

du vet väll att hampus är upptagen!? :O

2008-12-21 @ 23:47:03
Postat av: juliaå

Blond i och på huvudet, ja det är vi! ;) (y)

<333

2008-12-22 @ 21:19:11
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0