Happy b-day?

Idag har jag och Rebecka varit vänner i exakt ett år. Jag kom inte på nå annat att säga än grattis på födelsedagen.

Vi for till Luleå vid tio. Började med att äta på Ban Thai. Och sen shoppade vi. vid tolv så sjöng Danny. Han var grymt bra, men snälla Danny, ge upp med luft juckandet. Jag är säker på att du kan köra bättre moves;)
Vi shoppade lite till, det är seriöst sjukt jobbigt! Ont i fötterna hade vi också. Vi träffade Linn och Julia så då gick vi och käkade igen med dom. Och vid fyra så sjöng Robin, Alice och kevin från idol. Fan vad folk det var! Helt sjukt. Där vi var så låg det nästan personer på golvet, och folk puttades som galningar. Fick en och annan armbåge i magen, men de kan man st ut med, fick lite bilder inte bra, men ändå. Dom kommer senare ikväll.
 Sen var vi så trötta så vi åkte hem, var hemma vid sju. Och nu har jag recis ätit igen. Jag kommer bli fet, helt klart.

Ajja, nu ska jag städa lite och sen ladda in bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0