Elevensval

dag var det elevensval. Först hade vi fysisk aktivitett, Då gick vi runt bodforsen. Tappade bort Rebecka,Runä och Foppa på vägen. Och orkade inte vänta på dom, så jag gick med Anton och gänget ist. Rebecka blev typ sur på mig och då blev jag sur på henne.
Jag och Anton käkade iaf på Frasses och sen gick vi tillbaka till skolan. Då kom Rebecka och dom, vi bråkade lite,. Sen så var det film, den var sjukt läskig!
Jag och Rebecka blev vänner igen för vi vågade inte se den utan varandra.. Vi skrek typ under hela filmen, alla andra i aulan blev typ svin sura å sa åt oss att hålla käft, men det var inte så lätt. Men den slutade lyckligt iaf. Tur de!
När filmen var klar slutade vi,

Jag och Rebecka satt utanför aulan med boyssen. Då fick Alper för sig att han skulle snöbada mig, så han bar mig upp och ner och la mig i snöhögen. Dumma han:P

For hem, snackade med Rebecka, är sjukt glad att jag har henne, alla borde ha en som hon!<3

La mig i soffan å skulle kolla lite på tv men jag somnade, vaknade nyss och nu ska jag äta,pusssss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0