Du får inte ha mig som en dröm när jag vill vara din verklighet.

Brände mig på halsen idag, jävla plattång!

Första lektionen var klassråd. Sen Hk, jag och Sara gjorde pepparkakor, det är faktiskt inte så lätt. Vi brände 2 av3 plåtar.
Sen lunch, äckligt, damp på Anton! Sen spanska, prov, de gick åt helvete.

Hahahah, Åström - Varför är vargens tunga så lång?:P

Matte sista lektionen,. Typ lugn dag, men alla har varit konstiga..

Efter skolan lekte jag och rebecka spioner.
Sen åkte vi till Runä, typ där 2 minuter:P
For och handlade sen hem åsså lagade´jag mat. Det var super gott!

Nu ska jag plugga SO, och eventuellt försöka fatta nåntin av spanskan.
Måste städa också...

Puss på Agness också jag vet att det kommer att fixa sig, You´re great babe:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0