A crazy day

Jani, de har varit en ganska jobbig dag. Vi skulle ju ha guitar hero turnering på skolan, det började inte bra, en lärare hade glömt sina saker och den andra var sjuk.  men Alper fixade de åt oss.
Vo kom igång lite senare än planerat, men det gick bra. Vi hade även Singstar turnering, och ja, alla borde inte söka till Idol.
Det gick väll sådär med att försöka hålla alla borta. I slutet så gick en sak sönder, så då fick vi inte fortsätta. Gick och pratade med Lasse, och sen kom Hampus. Jag och Anton skulle duscha han, men dom lurade mig:(
Men nån dag ska jag spöa Hampus:)

Efter skolan for jag och Linn till stan och handlade en julklapp, sen for vi hem till hennes mamma en stund. Och nu är vi hemma. Har nyss ätit middag och sitter och kollar på MTV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0