Stan och sävast

Är så himla trött just nu, men tänkte berätta lite vad som hände idaG:)
For ju in till stan vid 10 å träffade Julia<3 Vi gick å käkade frukost på stan, sen gick vi å kollade på några affärer,gick å hämtade pengar av hennes pappa. Haha sen när vi väntade på bussen så gick vi till lekparken:P

Vid typ 12 tog vi bussen till sävast å träffa simme:)
De var ganska trevligt;) Sen tog vi bussen till stan,mötte Agness åsså gick vi  å köpte glass:)
Sen for jag hem,käkade å nu ligger jag typ helt död isängen.. Men ska nog göra nånting innan jag somnar, annars vaknar jag så tidigt imorron:S

Fortfarande inga valpar, men dom kommer nog snart;)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0