Sova? Skulle inte tro det.

Ja så är det.. Alltid när man ska sova så börjar man tänka på massa andra saker,eller ialla fall jag gör det, och ibland är det så otroligt jobbigt! Men ibland så händer det att ka kommer på nån riktigt smart sak:)
Som tex. idag då tyckte jag att jag kom å tänka på en ganska smart sak;)
Jag började tänka på vilka jag verkligen älskar och hur mycket jag älskar dom.
Jag kom på att det faktiskt är ganska många som jag älskar:) och det är bra, Right?

Agness-
Du är så otroligt underbar!Du finns alltid här för mig, och jag älskar dig vad som än händer.. Men de kaske du märkte när vi gifte oss?;)<3333

Julia- Har känt dig så otroligt länge nu och de finns ingenting som kan sära på oss<3 Älskar dig gumman<333

Vican- Du finns alltid här och stöttar en, det känns som att jag har hänt dig hela mitt liv och jag finns alltid här dig det vet du,Älskar dig vännen<333

Simon- Ja, vad ska man säga? Du är bäst och jag älskar dig<333

Jag har inte glömt er andra vännerna, ni vet vilka ni är, men helt plötsligt så blev jag jätte trött, så de är väll lika bra att sova medans man är trött?;)

Sov gott allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tacktack ^^

2008-08-31 @ 01:21:47
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: sanibo

sv: jamen att hon är!

2008-08-31 @ 01:24:32
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Cool header :D

2008-08-31 @ 02:59:21
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: juliaå

pusss, ILY! du går inte att beskriva m ord <3333

2008-08-31 @ 16:01:36
Postat av: agnes

alltså det finns inga ord för hur mkt jag älskar dig! bara ringen symboliserar hur mkt jag älskar dig! (: och att det är tills döden skiljer oss åt, och efter det! <3 älskar dig! och är alltid här!

2008-08-31 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0