Solförmörkelse

"How did I get here
I turned around and there you were
I didn't think twice or rationalize
Cause somehow I knew
That there was more than just chemistry
I mean I knew you were kind of into me
But I figured it's too good to be true"


Idag äre tydligen solförmörkelse. Mats hade nån glasskiva som kan kunde kolla på mot solen. Det såg typ ut som en ost som nån hade tagit en tugga av:P

Igår blev det inte att vara med Vican utan att fara till luleå :)
Köpte 2par skor,ett linne och en bh. Sen skulle vi käka på Max, då vare en bil som brann på parkeringen.
For hem, då ahde mamam hyrt film å köpt godis. Så såg den, sen såg jag 2 avsnitt av SATC:)
Sen gick jag å la mig :)

Idag ska jag ta de lugnt å packa. Åker till pappa senare idag.

Imorron hade jag ju planer men dom blir inte av nu. Alla är ju typ å spelar fotboll, men de kanske fins nån social som vill hitta på nått?:)
Pallar inte att vara ute på landet hela dagarna :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0