Myys

Åh vilken mys dag de har varit idag:) Jag å Linn drog till stan å träffade Emeli:) Hha fick lite damp på hennne direkt men hon är ändå underbar<3
Sen kom Julia åsså till stan:)  Och Guess vem som kom sen? Jo Simme<3333:)
Alla satt typ på en bänk å myste:) elr iaf jag å simme:P
Sen gick emeli å julia iväg å träffa Kevin, åsså kom Agness:D<3
Jag,Simme å Linn gick iväg till vattnet men då ringde Agness å efterlyste mig:P
Så då gick vi till henne å pratade lite:)

Sen tog vi bussen hem,Mamma å Mats hade typ gjort om mitt rum när jag kom hem :O
Nytt skrivbord, en typ "myshörna" och satt en konstig sak i taket:P
Sen så cyklade vi till Trångfors å nu ska vi snart grilla :)

Ses:)


Puss På Dig Simon<333

Kommentarer
Postat av: vican

din jäkel, är du i trångfors UTAN att säga till mig ? ;o >.<' ;(

2008-08-15 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0