Luleå

And time makes it harder
I wish I could remember
But I keep your memory
You visit me in my sleep
My darlin' who knew



Japp idag blev de att fara till Luleå. Men gissa om jag hade tråkigt...
Kollade runt på alla affärer men hittade inget jag ville ha. Sen blev de att käka på Max, följde pappa på Expert å biltema åsså. Sen köpte vi godis:)
Hahahahha justja eftersom att jag hade så otroligt superduper tråkigt på stan å gick jag till Nickelodeons tält å kollade lite:P
DÄr var jag med i en tävling om att bli deras "minireporter" man fick säga nånting i kameran åsså filmade dom:p
Hahah får väll se om jag gick vidare;)

Kom hem, gick ut med hundarna. Kollade lite saker på datorn å sånt. Är svin trött typ :P

Nu funderar jag på om jag ska orka vika in alla mina kläder i garderoben.. Tror inte jag orkar de nae...
Nu ska jag nog se lite tv iaf;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0