Killar...

Okej, Jag brukar gilla killar. Men just nu önskar jag att dom inte fanns,dom sårar,sviker och förstör.

Först kommer dom in i våra liv och är helt underbara, säger söta saker och gör söta saker. Dumma som vi är faller vi för de. Och så fort vi har fallit för dom går dom vidare. har killar inga känslor?

"Jag Älskar Dig" Var det en kille som sa till en av mina kompisar. Hon sa samma till han. Och vad tror ni händer sen?Jo han dumpar henne..
Är de nånting killar måste göra, Lixom få bevis på att de går att älska dom?

Jag menar ju självklart inte att de bara är killar som gör sånt här, de finns säkert många killar som också fått sina hjärtan krossade, men de känns som att de är vanligare att tjejer får de.

Tror ni killar nångång slår vad om vem som kan krossa flest hjärtan? För guess what, jag vet nog vem vinnare skulle bli..
Och de är väll inte direkt nåntig att skryta om?

Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica

det går inte att förstå sig på killar det har jag lärt mig, ändå vill man ha dom i ens liv, det är väl så cirkeln är, om den är ond eller inte. ja det tror jag alla vet. den kommer med både gott och ont. men jag tycker ändå det goda överväger det onda, det funkar, för jag hade inte kunnat leva utan kärlek..

2008-08-07 @ 03:41:04
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Melissa

svar; okey :D hoppas du har ngn fråga då ;p

2008-08-07 @ 08:56:28
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0