fredag

Sovmorron idag till 9  vare:) Jag å Agness tog lokalbussen till skolan å träffa Snyggpojkarna:)
Kom till skolan å då gick vi direkt till kvarnängen, då skulle vi leka massa lekar':P
Först skulle vi typ leka följa john fast med nån sak på ögonen..sen skulle vi snurra runt en pinne på marken,kasta vattenballonger,ha ett ägg i munnen å inte se nått å gå runt, sen skulle vi gå en hinderbana utan att se nått,kasta boll i en hink,humpa ägg till varandra och fylla en flaska med vatten..Vi tävlade klass mot klass, och ni kan ju gissa vem sim vann? Eh jo, MIN KLASS:D
Vi fick ett paket, men de skulle vi öppna på måndag.

Efter de gick vi in till stan, provade kläder. Hittade faktiskt 2 saker jag ville ha, men smart som man är så ska man ju ta med pappa så att han får köpa de till mig:D
Vi gick runt å kollade lite på stan, men de var typ svin kallt så vi gick till björknes:)
Vi fick inte gå in å kolla då dom tränade:(
Men vi träffade boysen iaf;)

Sen gick vi in till stan igen:P
Å sen tog vi bussen hem till mig typ å lallade på:P

Sen bussen in till stan, träffade emma,rebecka å victor.Vi gick å sökte efter ringar,eftersom att vissa av oss skulle förlova sig:)
Tillslut hittade vi ett par jätte fina:D
Sen drog vi till björknes igen, å lallade på där, sen kollade vi på killarnas konsert, pappa hämta mig vid åtta åsså for vi hem till mamma å hämtade alla saker, å sen for vi hem:)
Gissa om jag är trött!?

Nu blire bara att ta de lugnt å så :) Ses!

Simon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0