Drömkillen

Nånting som jag och Agness funderade på i natt avr på hur den perfekta drömkillen skulle vara.
Så nu tänkte jag berätta lite om min drömkille:

Han ska helst inte vara mer än 2 år äldre än mig, hårfärg spelar ingen roll men hår på huvet måste han ha! Helst blåa ögon. Vältränad, men inte för mkt så de blir för mkt muskler. Han ska vara rolig,snäll och social:)
Han ska inte skämmas över att visa upp mig för sina vänner, han ska inte släppan allt annat i sitt liv för mig å han ska inte heller tvinga mig att göra det.Han ska vara romantisk men ännu en gång, inte för mkt. Inte så att de blir överdrivet och pinsamt. Han ska kunna ge mig kommentarer men ändå veta när han ska sluta. Jag vill inte ha en kille som säger att jag är söt all the time, jag menar visst äre ju jätte gulligt men jag tycker att det blir för mkt efter ett tag. Han får gärna hålla min hand men inte hela tiden. ag vill att de ska gå att prata med han nästan som en kompis så att de inte är alldeles spänt mellan oss. Nånting som är otroligt gulligt är killar som spelar gitarr och sjunger, de slår lätt allt:)

ja, lite krav har man ju:P Haha självklart måste ju inte en killae ha allt de här men somsagt var så är det min "drömkille".

Så nu när jag har berättat om min drömkille kan väll ni också göra det? Skulle vara jätte kul att veta hur andra tycker att en kille ska vara. Självklart vill jag gärna veta hur en drömtjej också ska vara:)

Kommentarer
Postat av: vican

drömkillen; kring 180 lång, mörkt kort stylat hår. en skimrande färg i ögonen (t.ex. väldigt blåa, väldigt bruna eller väldigt ilande gröna.) och ska gärna hålla på med någon sport - blir annars konstigt ifall man själv gör det och inte han. det känns så dåligt att säga "nej jag ska på träning" annars.. ha bra klädstil och veta vad han vill. personligheten ska vara snäll, rolig och inte så framåt (då jag själv inte är det..) båda fötterna på jorden är ett måste, allt känns så konstigt annars. ska kunna lita på han, han ska kunna lita på mig och han ska kunna acceptera att man inte kan vara med varandra alltid..



om jag ska vara ärlig, jag tror inte jag orkar med en kille ;o jävlans vad mycket det blir att hinna med då...

2008-08-08 @ 22:21:33
Postat av: agnes

HAH DU VET MIN ;) I DOLD YOU!;) han va heeeeeeeeeet (; haah han var nog me i min dröm ;O

2008-08-08 @ 22:29:18
Postat av: åström

jaa, hmm... jag vet inte riktigt.



men typ stilat hår, bra klädstil. han ska inte vara för lång men ändå inte för kort.

ögonfärgen kvittar.

jag tkr ungefär som dig angående personligetheten.

han ska som vara rolig men inte för mkt skämt och så. man ska kunna prata om "allt&inget" m honom.

och han får gärna gå i en sport! ;)

2008-08-08 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0