Blond?

Haha pratar med en riktig snygging i telefon. haha hon e så trög<333
hon skulle göra minibaugetter i ugnen.
Lina: blöt dom liiiite och sätt dom i ugnen och sätt klockan på 8 minuter.
Hon:Ska jag stoppa dom under kranen`?
Lina:Neeeeeeeeeeeej, blöt dom bara lite
Hon blöter dom och sätter dom i ugen, sätter sig vid tvn. efter 8 min ..
Hon: lina de piper, vrf piper de?
Lina: Men de e alarmet på ugnen..
Hon: jaha
hon går å stänger av alarmet
Hon:Men Liina dom är ju jätte kalla
Lina:Men har du slagit på ugnen?
Hon: hahahhhah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Lina:Hahahhaha är du blond??

Hon är ju inte så smart, sen fick jag berätta allt hur man startade en ugn och hur man visste när den var varm.
Säger ju bara de till er killar: Hon kommer inte laga mat till er om ni gifter er!!

Hahah hon är trög men jag älskar g´henne iaf<33333333333

Nu ska dammsuga, söka min katt (den har smitit ut), gå spåret med vovvarna. Sen ska ag dra in till stan med Agness<333


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0