Bad

Idag blev det ju att fara och bada med Ebba:) Mkt folk vare... Några man känner igen åsså.
Efter badet gick vi hem till Ebba och resten av kusinerna. Mattias var sjuk:/ Krya på dig:)
Elina och Helena skulle och kolla på en lägenhet. Och farbror fyllde år.. Grattis:D

Pappa hämtade mig vid 6 då for vi å köpte pizza.. Eh.. ja jag känner att de blivit mkt onyttigt på sista tiden:S inge bra de, inte för att jag e rädd att bli tjock elr nå.. för de blir jag inte.. Men de är ändå väääldigt onyttigt.

Nu ska jag passa valparna ett tag å packa. Imorron far jag ju till mamma.

Ska å träffa Linn och Emeli imorron:) Och sen ska jag träffa Simme <333:)
Sen på kvällen skulle vi åka och grilla nånstans, kommer inte ihåg vart:P

Nu är de bäst jag börjar packa å städa ihop lite här:P

Pusss

Simon du är bäst<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0