Agness is tha boss

Agness,Agness,Agness.. Ja vad ska man säga om henne? Asså hon är typ snyggast:)

haha hon skrev ett inlägg i sin blogg om mig å så här stod de: Lina är..
LÅng.. längre än mig?
red head. fasst blond innuti.
gillar folk som heter simon lundstig och agnes näslund.
smart, fasst inte smartare än mig!
min finfinfinaste lille vän :)
hon är det!
belive me or not.lina är snygg! lina är bra! lina har rött hår!
 
Haha ja...

Iaf agness hon är verkligen BLONd, inte smart, men ja jag älskar henne ändå :D<333
Haha Agness Gillar miiig:D:D
Hhihi agness är kort,blond,blåögd å lite små kåt i en viss sångare;)
Haha jaa inga namn näms, right agness?:P
Haha hon är bäst iaf å jag å agness har bäst laner som bara vi kan få:D SMART PLANER:D
Ocg eftersom att agness nu är så smart... Så äre väll hon som kommit på dom mesta planerna, men jag kom på några:P
Just ja.. Jag å Agness har tur:P haha för vi har schnygg Pojkarna;)<33

Haha jaa... Thats it.. Nöjd Agness?:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0