24 timmar med Agness och Julia

Nu har jag precis kommit hem efter ett sjukt roligt dygn:) De var verkligen längesen jag skrattade så mycket!:D

Igår var vi på stan till typ 5-6 då for vi hem till Agness,å köka sen for vi till hennes stuga. Vi grillade i sandtaget.
De blev BARA att prata om killar i 24 timmar typ. Vi var faktiskt stolta över att vi inte har snackat skit om nå tjejer, för de e va vi brukar göra:P
Vi har kommit fram till att dom flesta killar är idioter. Sen kom vi fram till att vi faller för dom hela tiden och förlåter dom för nästan allting. Vi kom åsså på att vi skulle inte vilja leva utan dom:)
Julia for hem vid 10, Då började de regna. Så jag å Agness låg där på ett liggunderlag vid elden i spöregnet.Kul vare:)
Vid typ 2 gick vi tbx till huset. Då låg vi å prtade å sånt. Vid 4 ringde de nå killar som vi snackade me i typ 2 timmar. Dom var störda. Vi 6 tänkte vi att vi skulle sova i af en timma. Men de slutade med att vi vaknade halv 2:P

Då gjorde vi oss iordning och for in till stan. Käkade frukost på frasses:P inte så nyttigt men.. Men var vi utanför Åhlens å fotade oss i typ en timma. Vi gick åsså till Coop å fotade oss i en såndär automat. Sen åkte alla hem.

Marita hämtade mig å då for vi å handlade lite kläder, sen for vi hem och käkade tacos.
Bilder kommer senare då jag har lagt in dom på datorn:)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0